7 věcí, které dělají úspěšní lidé v pondělí ráno

monday

Pondělní rána bývají kritická…Ale já je naprosto miluju!

Proč? Pondělí mě vždy nastartuje. Mám ráda seznam, který se plní úkoly, šálky ránní kávy a seškrtaný úkoly, který jsou hotový. Abych pravdu řekla, tak v pondělí jsem asi nejvíce produktivní. Jak mít produktivní pondělky a dopracovat se k úspěchu?

1. Vstávejte brzy

Jak toho docílit? Běžte v neděli spát v rozumnou hodinu. Jděte spát tak, abyste spali 8 hodin. Já to musím dodržovat, protože když spím třeba jen 4 nebo 5 hodin, tak se dostaví migréna a ta mě zabije na celých 7 hodin, zvracím, nenávidím hluk dětí od vedle, vadí mi světlo a je mi na umření. Kdo má migrény, ví o čem mluvím.

gallymadness-vstavani

2. Cvičte

Cvičení nastartuje váš krevní oběh a popožene vás ve vaší produktivitě. Krom toho, já mám vždycky po cvičení lepší náladu a skvělý pocit ze sebe. Já tedy chodim každý den běhat vždy kolem 12té hodiny. Ale přizpůsobte si trénink podle sebe. Doporučení: Ranní cvičení vás totálně nastartuje.

gallymadness-behani gallymadness-behani

3. Jezte zdravě 

Od té doby co jsem změnila svůj jídelníček, se cítím fakt skvěle. Jím pouze kuřecí maso, rýži a zeleninu. Nic víc. Ke snídani, k obědu, k večeři…A proč? Zkouším redukovat svou váhu. Ale vy jezte jak uznáte za vhodné. Určitě to znáte, když sníte něco špatného, je celý den v háji. Tak bacha na to, co jíte.

gallymadness-zdrave-jidlo

3. Mějte uklizený stůl

Na tohle jsem celkem postižená. Nedokážu se soustředit na práci, když mám na stole bordel. Takže vždycky než začnu pracovat, uklidim si stůl.  Utřu kolečka od šálků kávy, vyhodím papíry od hašlerek, uspořádám svoje zbytečný bločky, který používám jednou za rok a utěrkou utřu.

gallymadness-uklizeny-stul

4. Dejte si dohromady seznam věcí, které musíte dnes udělat

Pro mě celkem zásadní point. Protože jakmile začnu hned ráno řešit maily, sklouznu k práci, která zrovna v pondělí není třeba důležitá. Takže mám vedle stolu bloček, kam zapíšu vše co je pro pondělí důležité udělat. A pak už jen škrtám a škrtám.

5. Nejprve řešte náročné úkoly

Takové úkoly samozřejmě nikdo nemá rád a všichni je odkládají až nakonec. Chyba. To se k nim takhle nikdy nedostanete. Vyřiďte je jako první. Vaše mysl bude mít pak klid a vyhnete problémům.

6. Buďte schopní říkat ne

Proč? Stává se vám, že vás ráno začnou otravovat kolegové, že po vás něco potřebují. Dopsat text támhle, zkontrolovat newsletter, přečíst si tohle…NE! Na to si dejte bacha, tyhle malé “neškodné” úkoly od kolegů naruší váš den. Budete v pressu, přestanete stíhat a v úterý si můžete půlku úkolů z pondělí přepsat na úterý. Mějte své priority a tyto úkoly svých kolegů řešte v čase, který si vyhraňte na tyto “nečekané úkoly”

7. Relaxujte

Abyste se mohli soustředit celý den, musíte i na chvilku zvolnit. Dejte si třeba po obědě chvilku na kávu a časopis. A nebo pokud máte takové ty moderní kanceláře plné hraček (fotbálek, boxovací pytel) tak se vyblbněte. A pokud vaše kancelář ničím takovým nedisponuje a není tam ani místo na klidný šálek kávy s časopisem, utečte na 20 minut ven.

Vaše

gallymadness-logo

4 Comment

  1. Se vstáváním mám dost velký problém všechny dny v týdnu. Mám takový hendicap, že ikdyž spím 14 hodin jsou unavená a nedokážu držet pozornost a to se na člověku dost podepíše. Je dost náladový a otrávený.

  2. Výborne napísané! Súhlasím. 🙂 Len s tým behaním v pondelok mi to nejako zatiaľ nejde. Musím zlepšiť. 🙂 Maj sa pekne.
    Katharine

  3. Dášo, zrovna dnes jsem na tebe myslela. Co tedy vstát v úterý brzy a dát si to běhání na půl sedmou? 🙂 iva

  4. Mě vždycky v pondělí ráno bohatě stačí, když třeba čtvrt hodiny na mně nikdo nepromluví a nikdo mi zbytečně nezabírá koupelnu 😀 Potom si pustím písničky do sluchátek a jsem docela dobře naladěná 🙂 Kdybych po ránu měla zvládat snídani, běh nebo něco podobného, asi bych padla 😀
    Moc bombastický článek 🙂 Určitě se podle toho i někdo zařídí a nebudu v pondělí potkávat mrzuté lidi 😀

    Carol-World