Naboostujte své příspěvky pomocí facebook reklamy

Facebook reklamy, jsou efektivním způsobem jak dostat vaše příspěvky mezi širší publikum. Pokud jste ještě facebook reklamu nezkusili, tak pojďte do toho! Já reklamy na facebooku používám. Vždy, když napíšu nějaký článek, který pak nasdílím na svou fcb page, snažím se ho promovat pomocí reklamy. Můj článek si tak přečte mnohem více lidí a tím roste i má návštěvnost na blogu. Pojďme ale k věci! Jen bych chtěla na začátek říct, že reklamy na facebooku jsou hodně široké téma a v tomto článku, bude postup velmi zjednodušený. Pojďme na to. Popíšu vám pár jednoduchých kroků jak na takovou facebook reklamu.

Rozpočet

Reklama na facebooku něco stojí. A vy si proto musíte nejdříve rozmyslet, kolik peněz do reklamy vložíte. Můžete klidně začít se 100 Kč. Pomocí stokoruny, může mít váš příspěvek dosah více než 1000 lidí. To znamená, čím větší rozpočet, tím větší dosah!

reklama-na-facebooku-budget

Délka reklamy

Dalším krokem je, zvolit si dobu, po kterou bude váš příspěvek sponzorovaný.  Čím více dáte do reklamy peněz, tím déle může být sponzorovaný. Pokud to ale budete nejdříve zkoušet se stokorunou, tak propagujte příspěvek jeden den.

Věk cílovky

Víte kdo jsou vaši čtenáři? Pokud blogujete už déle, tak to určitě víte. Vyberte si tedy věkovou skupinu, které chcete zobrazovat svůj příspěvěk. U mě je to většinou věková skupina 18-26. Pokud máte například blog o životě matky, bude vaše cílovka samozřejmě vyšší.

Pohlaví cílovky

Blogerky většinou píší o ženských tématech, takže budou cílit pouze na ženy. U mě je to trošku jiné. Píšu články o práci, o věcech, které se týkají freelancerů – což se může týkat i mužů. Takže podle tématu cílím i svou reklamu.

reklamy-na-facebooku-pohlavi

Zájmy cílovky

Zámy byste měli většinou vybírat hlavně podle zaměření svého blogu. Pokud jste matka, vyberte zájmy, které se týkají matek. Pokud píšete o knihách, hledejte zájmy jako jsou knihy, knihkupectví nebo konkrétní knihy. Pomocí tohoto kroku, se můžete zaměřit přesně na to publikum, kterému chcete doručit svůj příspěvek.

Toto jsou základní kroky, na kterých byste si měli dát záležet, aby vaše reklama byla efektivní a měla výsledky.  Pokud byste potřebovali pomoct, určitě mi napište a já vám s nastavením reklamy pomohu. Zkoušeli jste už někdo reklamy na facebooku?

3 Replies to “Naboostujte své příspěvky pomocí facebook reklamy”

  1. Ocenila bych spíš konkrétnější návod – možnosti placení, kde co naklikat a podobně 🙂

    1. To bohužel nejde napsat jen tak. Každá reklama má svoje cílení a různá nastavení. Takže pokud máš zájem o radu či konzultaci klidně mi napiš email.

  2. Díky za článek. O sponzorování článku už dlouho uvažuju. Párkrát jsme to použili pro fb stránky eshopu, ale na blog jsem ještě nezkoušela. Tak se na to konečně vrhnu asi :-).