Nástroje, které ke své práci potřebuji

uvodni-fotka-gallymadness

Ke své práci používám několik nástrojů, bez kterých bych dnes jako freelancer nemohla fungovat. Když jste freelancer, potřebujete řídit své úkoly, komunikovat s klienty nebo s kolegy, měřit svou efektivitu práce, sdílet soubory a spoustu dalších věcí.  Já vám ukážu ty základní, které používám skutečně každý den.

Doller – ten jsem začala používat nyní v lednu a zapisuji si do něj schůzky s klienty, termíny kdy musím odeslat cenové nabídky,  případně tréninky v gymu. Píšu si teď do něj vždy každé ráno. Nejsem si ovšem jistá, jak dlouho mi to vydrží.

doller-jake-nastroje-pouzivam

Toggl – toto je skvělý nástroj, který za vás bude měřit čas, který trávíte nad různými projekty. My máme v Creative Heads několik projektů a klientů, které řešíme a potřebujeme vědět, kolik času nad různými úkoly trávíme. Proto používáme tento nástroj. Vy si tam krásně vytvoříte klienty a projekty pod různými barvami. Pak už si stačí jen vybrat klienta, projekt a spustit čas. Skvělý je, že si v togglu můžete pak stáhnout krásný grafy a statistiky, kde vidíte kolik času jste strávili nad projekty.

toggl-gallymadness

Slack – tohle je skvělý nástroj na komunikaci buď s klienty nebo klidně mrzi kolegy ve firmě. Poprvé jsem s nim přišla do styku v Twistu, kde tenhle nástroj fungoval naprosto skvěle. Všichni věděli to, co potřebovali vědět a hlavně v něm všichni komunikovali. Momentálně Slack používáme v Creative Heads mezi sebou, kam si posíláme různé inspirační nebo vzdělávací články nebo informace kdo na čem zrovna pracuje.

slack-nastroje-ktere-pouzivam

Trello – tohle je super aplikace na řízení, plánování projektů nebo úkolů v týmu. V trellu si tvoříte různé nástěnky pro projekty nebo úkoly, které můžete komukoliv přiřadit, informovat se navzájem o tom v jaké fázi úkol právě je, přikládat soubory, můžete tam tvořit checklisty, označovat hotové úkoly, přidávat tam termíny a zároveň si také nastavit, aby vás trello upozorňovalo do emailu, že ještě nemáte hotový úkol. Myslím, že trello můžete využívat i jako blogeři. Můžete tam vytvořit nástěnku různých nápadů, článků nebo rubrik. Každý si v tom můžete udělat vlastní systém, což je super.

trello-jake-nastroje-pouzivam

Google Drive – díky bohu, že tento nástroj existuje. V google disku si mezi sebou v Creative Heads sdílíme soubory, jako například – publikační plány, grafiku, nebo jakékoliv soubory, které potřebujeme vidět všichni.

google-drive-nastroje-ktere-pouzivam

3 Replies to “Nástroje, které ke své práci potřebuji”

  1. […] Google drive – bez toho bychom nedokázali fungovat, ukládáme si tam veškeré podklady pro práci. Ať už to jsou fotky, dokumenty nebo publikační plány.  LastPass usnadní život těm, kteří si nepamatují hesla k různým účtům, aplikacím apod. O dalších nástrojích jsem psala už v dřívějším článku zde. […]

  2. Google Drive je veľmi dobrý nástroj, mám tam uložené hlavne fotky, aj keď používam aj Photos. Celkovo sa mi google nástroje veľmi páčia.

  3. Nedávno jsem podobné zamyšlení také udělala, jelikož jsem se pustila do vytvoření facebookové skupiny „Marketing ve firmách“. Hledala jsem úvodní fotku této skupiny a tak mě napadlo vyfotit všechny nástroje, které používám.
    Jak to dopadlo?
    S diářem Doller se shodneme:) i s tím, že nevím, jak dlouho ho vydržím používat. Mám ho již od listopadu a už teď mám občas výpadky s plánováním. Ale jinak je to vynikající věc, ale já spíše žiju v online světě a i svůj čas si tam plánuji.
    Kniha od Jana Řezáče o tvorbě webu (jelikož to je tento rok pro mě aktuální).
    Předplatné časopisu Marketing & Média.
    Vizitkář.
    Nepočítám #notebook a #chytrýtelefon.
    A zbytek mých nástrojů se odehrává online – Evernote, Youtube s písničkami, KanbanTool (náhrada za Trello), cloud (náhrada za google cloud), skype, sdílený kalendář a poštu přes Office365 a EasyProject (pro plánování rozsáhlejších projektů).